Sista dagen 2007

Ar det bara jag som tycker att aret har gatt fort ?
Hm , aja ..
Nu ar det som det ar , haha ..
Alltid kul med ett nytt ar :)
Igar sa hann jag inte riktigt med att skriva ..
Vi bestamde oss for att aka hem haha .. men det gick inte att fa tag i varken flygplatsen elr vart flygbolag eftersom det var stangt ..
Sa vi packade vara vaskor och tog en taxi till flygplatsen ..
vi kommer dit och far antligen tag pa 1 biljett .. jippi tanker jag eftersom mamma sa att jag skulle fa biljetten om det bara fanns en kvar :D
Men sen kommer ngt problem som ar att jag ar 16 ar och far dock nog inte flyga helt ensam .. men att allt skulle ga att fixa med foraldrars tillstand bra tanker man 1000 kronor extra da , okej mamma betalar men sen nar hon ska boka sjalva biljetten sa funkar det inte VARFOR ?
Vi vet inte  .. men vad skulle vi gora .. det var ju bara att tacka o saga hej da ..
Sa vi tog en taxi med alla vara vaskor o pasar o allt  ..
man visste lixom inte riktigt vart vi skulle aka  ..
Tillslut bestamde vi oss for att aka till ett hilton hotell istallet ..
O sa fort vi kom innan for dorrarna sa blev man nastan chockad, shiit va fint det  ar :D ..
alla bara tog vaskor o pasar och borjade bara upp allt till rummet .. haha helt perfekt  ..
vi at en super god middag ..
Och vi reserverade ett bord till ikvall ..
Sen gick jag upp till rummet pratade med Y och gick sedan och duschade  ..
Sen la jag mig och kollade pa en film :) riktigt mysigt ..

Sa vad ska ni hitta pa ikvall for skojj da :) ?
Egentligen ska jag nog inteha sa kul mer mysigt  ..
vi ska till en italiensk resturang ata 5 ratters middag o nagot band ska spela o sen vanta in 12 slaget  ..
:) det ska bli kul o se vad Valencia har att bjuda pa en nyarsafton ..

Imorgon ska jag nog sova , haha :)
Sen aker vi antligen hem pa onsdag trots att vi landar runt 11 pa kvallen i skvsta sa ar man iaf i Sverige :)
Jag langtar sjukt mycket tills det :)

Y du ar bast, jag saknar dig och det ska bli sa kul att vi kan traffas snart !!
Tack for alla dina sms, dom betyder mycket ..
du betyder massa <3 ..

Nu aterstar det bara att saga

GOTT NYTT AR
onskar
Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sandra

GOTT NYTT ÅR :) (L)

2007-12-31 @ 17:05:57


URL: http://idiiotisk.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack detsamma :)
(L)

2008-01-01 @ 16:15:09


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0