Namnsdag idag !!

Ja sa ar det idag ar det min namnsdag , jag visste faktiskt inte om det sjalv .. haha elr jo jag visste men jag hade tydligen glomt det  ..
Det verkar som alla andra oxa glomt den fortuom min pappa haha :D det var han som paminde mig om det :D Det kom ett litet sms dar det stod grattis pa namnsadgen onskar vi alla har puss pappa .. haha helt otroligt han som aldrig kommer ihag min namnsdag annars :O haha !
Mamma kommer alltid ihag den men inte i ar .. men jag berattade det snabbt for mamma o hon flog pa mig o skulle gratta mig men jag forsokte knuffa bort henne  .. sa da reser hon sig gar runt sangen o forsoker kno sig ner bredvid mig men trilla ut istallet o gissa vad hon landar pa ? om inte min resvaska o inte nog med det pa mitt ena las pa vaskan jippi ! tror ni inte att det gar sonder :D ? JOO det ar val sjalvklart !
men men jag har fortfarande ett las kvar pa vanster sidan o ett las pa mitten med en kod hahah !
Tack for presenten mamma :D
Hon lovade faktiskt mig en ny vaska ho ska satta in pengar pa kontot :D haha da kan man ju iaf va lite glad over att fa en helt ny vaska trots att den hon hade sonder koptes forra aret o inte ar anvand speciellt mycket kanske 5 ggr elr ngt MAX !
aja hur som helst jag hoppas bara att vaskan klara sig vagen hem ! haha ..

aja , under eftermiddagen lag jag o kollade pa dennis minns ni honom ? den dar teckande figurer man laste om nar man var mindre elr han gick pa teve elr ngt sant minns inte riktigt  ..
Men den gick pa tv idag men inte teckand :D hahaha men den var ju saklart dubbad spanska :( *suck*
Fan va trott jag ar pa det, varfor ska allt vara dubbat ?!

aja , ha en mysig kvall :)
Puss pa er <3


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha ni är så roliga! :D GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ÄLSKLING! :)
ja men eller hur :o allt är dubbat på spanska, tom vänner! helt stört haha :D (L)(L)

2007-12-29 @ 23:54:46


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Katja

grattis på namsdagen! i efterskott (A) hihi
(L)(L)(L)

2007-12-30 @ 10:26:58


URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack ska ni ha :)
Ha en underbar nyarsafton :)
love you (L)

2007-12-31 @ 16:19:37


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0