Juldagen :)

Hej hej ..
Ja min jul den fortsatter ju har nere i Valencia :D haha  ..
Det ar faktiskt varmt idag ..
det ar runt 20 grader o solen skiner haha det ar ju sa mycket varmare an hemma :D
haha !
Vi har inte gjort alls mycket idag . Tagit det lugnt .
Vi satt o sola en stund i nagra harda stolar pa taket bredvid poolen .. haha men jag kan ju inte saga att man kanner for att ta av sig klader o pa med bikinin o ta sig ett dopp det ar faktiskt ganska mycket vindar sa det ar ju inte varsta hettan haha :D
Men lite farg har man nog fatt :)

Nu ska vi ga och ata var sena lunch .. haha :D

Jag kanske skriver mer senare :)
Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Katja

jag tycker det är varmt och skönt här hemma ja ;)

2007-12-25 @ 17:54:49


URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Nathalie

hahaha
.. '
Hur varmt är det hemma ?
0 gradit elr vad ;)?
hahaha :D
Skönt att du njuter av ärmen hemma hörru ;)

2007-12-25 @ 18:50:57

Postat av: Katja

nej det är 2 plus typ det är skitvarmt :D

2007-12-25 @ 19:35:06


URL: http://Kaatjaa.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha :D
då kan du ju alltid gå ut o sola en stund :D

2007-12-25 @ 20:35:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0