Jag vill hem !!

Okej okej jag vet att jag ska vara glad over att jag kom ivag nu over jul o att det ar tredje
gangen jag ar utomlands detta aret men vafan ..
Hela denna resan ar helt misslyckad bara massa sloseri pa tid o pengar  ..
Jag vill hem !! Jag saknar er dar hemma .. JAG VILL HEM !!!
Jag kan saga det hur manga ggr som helst ! haha
Nej men seriost borjar jag o mamma braka igen haha da satter hon mig pa ett plan hem ,
Jag maste erkanna att jag faktikt skulle alska om hon gjorde det :D
Dom har dagarna har inte varit det roligaste i mitt liv direkt ..
Tyvarr ar biljetterna valdigt dyra sa det ar darfor jag ar kvar har i skiten :(
Vadret har har val varit ganska bra idag 17 grader kanske men jag slutar inte forvanas over att folket har nere faktiskt gar med lika mycket klader pa sig som vi har hemma trots att vi har sa mycket kallare men dom vet nog fan inte vad kyla ar haha :D

Men vi bytte ju hotell idag o jag maste saga att det ar mycket mysigare har ..
Jattefint men inte alls lika bra service .. trakigt nog har vi inte ens fatt igang internet pa rummet an :S
Pa det forra hotellet fungrade utan problem men har funkar det inte :S det star att det fattas nagot skit
och dom nere i receptionen vill inte hjalpa men men vi far se om det funkar senare ..
Har ni haft en bra dag ? Vad har ni gjort ?
Beratta lite for mig sa man inte glommer bort er dar hemma  ..
haha :D

JAG SAKNAR ER !!!!!!

Pusssss <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

jag saknar dig också, gaalet mycket :$
jag och katja har tagit det lugnt, igår var vi i stan och efter det kolla vi film. idag har vi tagit de lugnt och sen ätit middag hos mig. nu har vi gäster och katja är hemma nu haha :) det är våra dagar ;D I LOVE YOU (L)

2007-12-29 @ 23:48:44


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

ah vilket harligt lov ni har :) ..
Mysigt onskar att jkag kunde traffa er
..
Snart ses vi ..
Love you (L)(L)

2007-12-31 @ 16:22:07


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0