Hej svejs

Hm nu sitter jag vid en spanska data vilket betyder att vissa bokstaver inte finns haha  ...
men jag hoppas att ni star ut :D elr rattare sagt ni har inte nagot val :D

Nej men denna dagen blev inte riktigt som man hade tankt sig  ..
Jag tanker absolut inte ga in pa detalj men den blev en jobbig dag iaf  ..
Hur som helst blev man ganska forvirrad nar man kom in i stan .. ett stort centrum typ som ahelns men jag var absolut inte pa humor idag ..
Var trott o allt var skit haha men men ..
Val tillbaka till hotellet var det prat om att aka hem tidigare men det gick inte att fixa  ..
Jag tycker faktiskt att det ar ganska jobbigt att vara har nere dar ingen forstar engelska assa varfor lar man sig inte det  ?
Okej visst att spanska ar ett stort sprak men halla ? engelska da ?
Hur som helst blir vi kvar har men vi byter till ett hotell inne i stan imorgon sa vi kommer in till staden istallet for att bo sa langt bort som vi gor just nu ..

Sen tog vi n taxi till heron city for att ata nagon riktig mat vilket vi inte gjkort sen vi kom hit eftersom allt varit stangt har varit stangt  .. vi at pasta minns inte vad det hette men gott var det .. :D hahaha

Och sen sitter vi har nu kvar i heron jag satt o vantade pa att mamma skulle sola klart o sag att det var gratis att sitta vid datan :D haha jippi :D

Nu ska vi kanske ga och bowla om det inte ar forsent haha :D

Jag kommer nog inte blogga mer idag ni far langta tills imorgon om det blir nagot da vi far se hur det blir med internet pa rummet osv  .. haha :D annars kanske jag letar upp en internet cafe vi far se :D

Sov gott nu :D
Puss o hej <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0