Godmorgon

Godmorgon allihopa :)

Har ni sovit gott :D ?
Jag hade väldigt svårt att somna igår .. haha tack vare min mamma som låg o snarkade haha ..
Men men jag somnade ju tillslut ändå o sen sov jag toppen bra :)
Jag vaknade utav att mamma kom i rummet med en frukost bricka :D underbart va :D frukost på sängen ! :)
aja , hur som helst det har jag precis ätit upp o sen satte jag mig här.
Jag tänkte gå o göra mig i ordning nu, sen ska vi åka in till stan. Då äntligen får vi se vad Valencia har att bjuda på :)
Det ska faktiskt bli väldigt kul :D

Hoppas ni får en toppen bra dag :D
Pussss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har det väldigt bra, saknar dig bara :$ hur är det själv där borta? :)

hahaha, jag hade också svårt att somna, dock inte för mamma utan för att det kändes som storm ute, blåste som bara den, usch! somnade också sen och sov galet bra haha :)
shoppade du något? :D
i love you (L)

2007-12-26 @ 18:51:21


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha
.. jag saknar dig mest :(
Jo det funkar val har varit lite jobbigt har idag bara
... berattar varfor nar vi ses vill verkligen inte ta det har
--

haha :D Jaha nej men usch blaste det sa mycket? :O

Nej jag shoppade ingenting .. det hande massa saker istallet sa nu blev det inte sa det far bli en annan dag ..

Love ya to :D

2007-12-26 @ 22:06:56


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0