Fan vad jag skriver mycket nu !! hahahaha

Asch det blir val sa har nar man ar uttrakad sen nar jagkommer hem da kommer jag al aldrig mer skriva ;) haha nej men jag ska forsoka sen nar min dator ar pa plats lovar jag att fortsatta mitt skrivande  ..
haha :D
Ja ni , den har dagen ahar ju verkligen varit som dom andra.
Bade jag o mamma ar trotta hela tiden sa vi orkar inte gora nagot ..
Da ar det javligt skont att det finns internet cafee som ar sa billigt som det ar.
Men sso jag tror jag haller pa att bli sjuk, jag har ont i halsen o magen hela tiden .. och huvudet kanns tugnt  ..
men men vi far se  ..
Sol hela dagen ..
15 grader ..
det blev en pizza till lunch men vafan den var intee ns god  ..
hahah !!
Sen har jag atit en macka precis det blev min middag jag orkar inte ga ut pa resturanger kanns bara som onodiga pengar nar jag oftast inte ens tycker om maten .. haha ..
sa jag anojer mig sa fort jag far det jag gillar :D
haha  ..
aja , det blir det sista inlagget idag om inte jag far varsta attacken o vbara maste skriva ;) hahaha  .. 
 
Puss pa er alla <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

hihhi :D vad skönt att det är så himla billigt! :) (L)(L)(L)

2007-12-29 @ 23:50:28


URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Nathalie

haha ja dar va det ju billigt iaf
.. men har kostar det mycket mer men men :)
(L)(L)(L)

2007-12-31 @ 16:20:48


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0